Kom je er niet uit?

Geen probleem, wij helpen je graag verder.

Algemeen

Ik lees dat ik via websiterocket.nl vrijblijvend offertes ontvang. Hoe zit dat?

Dat klopt. Via websiterocket.nl ontvang je gratis en vrijblijvend offertes voor jouw nieuwe website. Vind je een offerte interessant? Dan laat je dit weten via jouw account. De webdeveloper neemt vervolgens vrijblijvend contact met je op om jouw opdracht verder te bespreken. 

Is websiterocket.nl gratis?

Voor opdrachtgevers is onze dienst helemaal gratis. Als webdeveloper kan je via onze website gratis en onbeperkt naar opdrachten zoeken en hierop reageren. Je betaalt pas een bijdrage voor onze dienst wanneer een opdrachtgever de ingediende offerte interessant vindt. Zo weet je zeker dat er sprake is van een geïnteresseerde, potentiële klant. Meer informatie over hoe dit werkt lees je hier

Opdracht plaatsen

Hoe plaats ik een opdracht en maak ik een account aan?

 Je plaatst jouw opdracht door de stappen te doorlopen op deze pagina. In dit proces maak je ook jouw account aan.

Zodra je opdracht door ons is goedgekeurd wordt deze op de website geplaatst. Je kan vanaf dat moment ook inloggen met jouw account.

Wat gebeurt er zodra ik mijn opdracht heb geplaatst?

Tijdens het registreren van jouw opdracht verifiëren wij al een aantal gegevens, zoals je telefoonnummer. Is je opdracht geregistreerd? Dan wordt deze eerst door ons beoordeeld. Dit duurt maximaal 2 werkdagen.  Wij beoordelen hierbij of de opdracht legitiem is en correct gevuld is. 

Wanneer je opdracht door ons is goedgekeurd, ontvang je daarvan bericht per e-mail. Wij sturen je op dat moment ook de gegevens toe van je account. Hiermee kan je inloggen en jouw opdracht beheren.  Geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spamfolder. 

Waarom zie ik mijn opdracht nog niet op de website staan?

Het kan zijn dat wij je opdracht nog moeten beoordelen. Dat duurt gewoonlijk maximaal 2 werkdagen. Wacht je al langer dan 2 dagen en heb je nog geen e-mail van ons ontvangen (ook niet in je spamfolder)? Neem dan contact met ons op. 

Account aanmaken en inloggen

Hoe herstel ik mijn wachtwoord?

Je kan een nieuw wachtwoord registreren via deze pagina. Volg de instructies die je ontvangt per e-mail.

Ik heb een herstel voor mijn wachtwoord aangevraagd, maar geen e-mail ontvangen. Wat nu?

Het herstellen van jouw wachtwoord doe je via deze pagina. Controleer goed of je de juiste gebruikersnaam hebt ingevuld. Jouw gebruikersnaam is gelijk aan het e-mailadres waarmee je jouw account hebt aangemaakt.
 
Klopt je gebruikersnaam? Controleer dan of de e-mail in je spamfolder staat.  Nog steeds geen bericht? Neem dan contact met ons op. 

Mijn account is geblokkeerd en inloggen lukt niet meer. Wat nu?

Je account wordt automatisch geblokkeerd wanneer je 5 keer inlogt met het verkeerde wachtwoord. Na 20 minuten kan je het opnieuw proberen. Ben je jouw wachtwoord vergeten? Dan kan je hier een reset aanvragen.

Ik heb een opdracht geplaatst, maar ik heb geen account van jullie ontvangen. Wat nu?

In dat geval moeten wij je opdracht nog beoordelen. Dat duurt gewoonlijk maximaal 2 werkdagen. Zodra je opdracht door ons geplaatst is sturen wij je per e-mail een bevestiging. Je ontvangt op datzelfde moment ook jouw accountgegevens.  Wacht je al langer dan 2 dagen, en heb je nog geen enkele e-mail van ons ontvangen (ook niet in je spamfolder)? Neem dan contact met ons op.

Hoe maak ik als opdrachtgever een account aan?

Tijdens het registreren van jouw opdracht vul je jouw accountgegevens in. Zodra je opdracht is ingediend is er nog geen account voor je aangemaakt. Dit gebeurt nadat je opdracht door ons is beoordeeld en goedgekeurd. Je ontvangt van ons bericht per e-mail zodra je opdracht is goedgekeurd en je account is aangemaakt. Hierin staat alle informatie die je nodig hebt om in te kunnen loggen.

Ik ben webdeveloper. Hoe maak ik een account aan?

Om offertes in te kunnen dienen registreer je jezelf eerst eenmalig op onze website. Via de account die je daarbij ontvangt kan je gebruik maken van onze dienst. Een account aanmaken doe je hier. Zodra je een account aanmaakt kan je daar nog niet direct gebruik van maken. Je aanvraag wordt eerst door ons beoordeeld. Daarbij controleren we de gegevens die jij hebt opgegeven. Is je aanvraag goedgekeurd? Dan ontvang je daar per e-mailbericht over. Vanaf dat moment kan je ook jouw account gebruiken.

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat moet ik doen?

Je inlognaam is altijd een e-mailadres. Het is het e-mailadres dat je gebruikt hebt bij het registreren van je account. Je gebruikersnaam hebben we ook (per e-mail) aan je bevestigd op het moment dat je account is aangemaakt.

Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

Opdracht en offertes beheren

Ik wil als opdrachtgever mijn gegevens wijzigen. Hoe doe ik dit?

Met je account kan je jouw opdracht en ontvangen offertes beheren, maar hiermee is het helaas niet mogelijk om gegevens in jouw opdracht te wijzigen. Reeds ingediende offertes verliezen namelijk hun waarde wanneer een opdracht wordt gewijzigd. Als er fouten staan in de omschrijving van jouw opdracht, vragen we je daarom om jouw opdracht te verwijderen en een nieuwe opdracht aan te maken. Je kan je opdracht verwijderen door in te loggen met jouw account. Vervolgens ga je naar Mijn opdracht. Wil je wijzigen aanbrengen in je persoonsgegevens? Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Verstuur deze e-mail met hetzelfde e-mailadres als waarmee je de opdracht hebt geregistreerd.

Volgens de gegevens in mijn account heb ik meer offertes ontvangen dan ik daadwerkelijk zie staan. Hoe kan dit?

Dat is goed mogelijk. Het aantal ontvangen offertes dat je in jouw account ziet staan, is het totaal aantal offertes dat je hebt ontvangen voor jouw opdracht. Dit aantal kan afwijken van het aantal offertes dat jij in je overzicht ziet staan.

Dat kan meerdere redenen hebben.  De meest waarschijnlijke oorzaak is dat jij offertes hebt afgewezen. Deze verdwijnen uit je overzicht, en kan je daarna niet meer bekijken. Er is ook een mogelijkheid dat de webdeveloper zijn of haar account heeft verwijderd. Ook dan verdwijnt de offerte die deze webdeveloper heeft ingediend uit jouw overzicht.

Wat gebeurt er als ik een offerte aanmerk als ‘interessant’?

Zodra je een offerte aanmerkt als ‘interessant’ informeren wij de webdeveloper die deze offerte heeft ingediend. Wij vragen de webdeveloper vervolgens om contact met jou op te nemen, zodat jullie gezamenlijk de opdracht verder kunnen bespreken. Dit contact verloopt altijd per e-mail of telefoon. Wij verzoeken de webdeveloper hierbij rekening te houden met jouw voorkeur.  Wij benadrukken dat het ‘interessant’ vinden van een offerte vrijblijvend is en geen overeenkomst tot stand brengt. 

Waarom kan ik maximaal 3 offertes als ‘interessant’ aanmerken?

Zoals we voor jou ons best doen om een passende webdeveloper te vinden, willen we ook webdevelopers een goede kans bieden op een passende opdracht. We vragen je daarom om selectief te zijn in je keuzes. Onze ervaring is dat het maximum van 3 voldoende is om jou te voorzien van een geschikte webdeveloper. 

Wat gebeurt er wanneer ik een offerte afwijs?

We informeren de webdeveloper wanneer jij een offerte afwijst. Hierbij geven we aan wat de reden van afwijzing is. De webdeveloper heeft de mogelijkheid om een nieuwe offerte in te dienen. Hoe specifieker jij bent in je afwijzing, hoe beter de volgende offerte is! 

Ik wil geen notificatie ontvangen wanneer er een nieuwe offerte binnen is voor mijn opdracht. Hoe zet ik dit uit?

Je kan deze notificaties uitschakelen via jouw account. Hiervoor log je in en ga je naar Mijn account. Wanneer je deze notificaties uitschakelt loop je het risico dat je nieuwe offertes mist. Als je hier voor kiest, raden we je daarom aan om je account goed in de gaten te blijven houden!  Belangrijk: Heb je al een geschikte webdeveloper gevonden en wil je geen enkel bericht meer ontvangen? Dan kan je via jouw account ook je opdracht sluiten. Dat doe je door hier in te loggen.

Ik heb een webdeveloper gevonden en wil mijn opdracht sluiten. Hoe doe ik dit?

Heb je een geschikte webdeveloper gevonden? Dan kan met je account jouw opdracht verwijderen. Dat doe je door hier in te loggen. Vervolgens ga je naar Mijn account. Belangrijk: Zodra je hiervoor kiest verwijderen wij je opdracht van de website. Het is na het verwijderen van je opdracht niet meer mogelijk om je opdracht in te zien of reeds ontvangen offertes in te zien en te beoordelen. 

Hoe kan ik de offertes bekijken die ik heb ontvangen en beoordeeld?

Dat doe je door hier in te loggen met jouw account en vervolgens via de navigatie rechts bovenin naar Mijn account te gaan. 

Account webdeveloper beheren

Ik heb een offerte ingediend, maar deze is verdwenen uit mijn overzicht. Hoe kan dit?

Wij streven ernaar om jouw overzicht met ingediende offertes zo actueel mogelijk te houden. Is een opdracht verwijderd? Dan verwijderen wij ook de offerte die je hiervoor hebt ingediend uit jouw overzicht. Als je betaald hebt voor de contactgegevens van een klant blijven deze gegevens altijd beschikbaar via jouw account, ook als de opdracht al verwijderd is.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Je kan jouw persoonlijke gegevens, organisatiegegevens en portfolio inzien en wijzigen door in te loggen via jouw account.

Kan ik ook zonder KvK-inschrijving een account aanmaken?

Nee, zonder geldige KvK-inschrijving kan je bij websiterocket.nl helaas geen account aanmaken. Wij hanteren dit criterium om de kwaliteit van ons platform te waarborgen. Wanneer wij twijfelen over (de geldigheid van) je KvK-registratie kunnen wij je helaas geen toegang geven tot websiterocket.nl.

Betalen

Ik heb betaald. Waar vind ik de contactgegevens?

Zodra je hebt betaald voor de contactgegevens van een opdrachtgever vind je deze gegevens bij de bijbehorende opdracht in jouw account.
Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op. 

Welke betaalwijze ondersteunt websiterocket.nl?

Wij ondersteunen alleen betalingen via iDEAL. Vanwege de aard van onze dienst is achteraf betalen helaas niet mogelijk.

Staat je vraag er niet tussen?

Stel je vraag dan aan ons.

Naar het contactformulier
Ontvang vrijblijvend offertes voor jouw nieuwe website
Vergelijk aanbieders op prijs, kwaliteit en werkwijze
Kies de beste deal. 100% gratis!

Copyright 2020 © Websiterocket.nl